Informacje

6 wskazówek dla małych firm od mediatora ds. zwierząt domowych

Duże firmy, takie jak Walmart czy Apple, wydają się po prostu toczyć na fali swojego sukcesu i władzy.

Jednak małe firmy nie mają tego luksusu. Walczysz o każdy mały sukces i każdą przewagę, aby wyprzedzić konkurencję. Niektóre małe firmy są tak małe, że większość ludzi nigdy wcześniej o nich nie słyszała.

Na przykład, czy słyszałeś o mediatorze dla zwierząt?

Debra Hamilton, Pet Mediator

Mediator dla zwierząt domowych. Co wymyślimy w następnej kolejności?

W zeszłym roku rynek zwierząt domowych osiągnął wartość 55,7 miliarda dolarów, w związku z czym pojawia się nowe pole usług dla zwierząt domowych, w tym usługi prawne dla zwierząt. Pary rozpadają się, a obie osoby chcą opieki nad swoim zwierzakiem. Lokatorzy walczą z ich właścicieli o prawo do utrzymania kotka lub szczeniaka. Wprowadź mediatora zwierząt domowych.

Debra Hamilton, rozpoczęła swoją działalność w zakresie mediacji dla zwierząt pięć lat temu. Oto kilka lekcji, których nauczyła się w trakcie budowania swojego biznesu, a które mają zastosowanie dla wszystkich małych firm.

Bądź specjalistą – Nie bądź Costco, bądź PetSmart. Lepiej jest robić jedną rzecz bardzo dobrze, niż robić wszystko odpowiednio. Zapewnij bardzo niszową, specjalistyczną usługę, aby odróżnić się od konkurencji.
Dąż do wyższego celu – Dlaczego to robisz? Jeśli prowadzisz ten biznes tylko po to, aby zdobyć pieniądze, są łatwiejsze sposoby na ich zarobienie. Zastanów się, co chcesz osiągnąć w swoim biznesie i wyznacz sobie odpowiednie cele.
Rób to, na czym się znasz — Czym się pasjonujesz? W czym jesteś ekspertem? Dlaczego klienci mieliby przychodzić do Ciebie, jeśli Ty nie wiesz więcej na dany temat niż oni?
Pogoń za satysfakcją ponad pieniędzmi — Oczywiście, wszyscy potrzebujemy pieniędzy, ale zarabianie ich przyjdzie łatwiej, jeśli będziesz pasjonował się tym, co robisz. Kiedy klienci widzą, że naprawdę zależy Ci na usługach, które świadczysz, poczują, że Tobie też na nich zależy.
Market yourself — Niektórzy z nas są tak pasjonaci usług, które świadczymy, że nie chcemy zawracać sobie głowy aspektem zarządzania biznesem, jakim jest bycie właścicielem małej firmy. Jednakże, marketing jest jedną z podstawowych praktyk biznesowych, której nie można ignorować.
Skorzystaj z Internetu — Nie bój się marketingu online. Jest to wspaniałe narzędzie, które może ujawnić swój biznes do większego zakresu ludzi niż tradycyjne metody marketingu może. Nawet jeśli nie chcesz zrobić to sam, zatrudnić kogoś innego, aby to zrobić.

Aby uzyskać więcej pomocy na temat prawnych aspektów posiadania i prowadzenia małej firmy, skonsultować się z doświadczonym prawnikiem biznesowym.