Informacje

Pozew twierdzi Facebook próbował uniknąć nadgodziny Companywide

Kiedy zatrudniasz więcej niż garstka ludzi, to często może być kuszące, aby spróbować zaoszczędzić kilka dolarów na pracownika, na dzień, w jakikolwiek sposób możliwe. Istnieje jednak różnica między byciem bardziej wydajnym a pójściem na skróty. Niedawno federalny pozew złożony przeciwko Facebookowi jest dobrym przykładem jednego wielkiego rogu prawnego, aby uniknąć cięcia.

Pozew Facebook twierdzi, że gigant social media źle zaklasyfikowane kilka rodzajów pracowników jako menedżerów, a tym samym wypłacane im jako zwolnionych pracowników (lub bardziej trafnie, nie płacić im). Per powoda skargi pozwu zbiorowego, firma zrobiła to w celu uniknięcia płacenia nadgodzin do dużej liczby pracowników w całej firmie. A jeśli uważasz, że jako właściciel małej firmy, można powoływać się na niewiedzę i być wybaczone, prawdopodobnie nie miał zbyt wiele doświadczenia do czynienia z systemem prawnym.

Płacenie za nadgodziny

Dla właścicieli małych firm, jednym z najbardziej irytujących, frustrujących i mylących aspektów prowadzenia działalności gospodarczej jest płacenie pracownikom. Oprócz świadczeń, potrąceń i odliczeń, nie jest to, że kłopotliwy problem nadgodzin. Chociaż możesz mieć politykę zabraniającą pracownikom pracy w nadgodzinach, jeśli tak się stanie, prawdopodobnie nadal będziesz musiał za nie zapłacić. Nawet po odejściu pracownika lub zwolnieniu go z pracy, może on złożyć wniosek o zapłatę za niezapłacone nadgodziny.

Podczas gdy nie wszyscy pracownicy będą uprawnieni do nadgodzin, przepisy regulujące to wszystko nie są tak jasne. I co gorsza, jeśli popełnisz błąd, pracownik może nie tylko być w stanie złożyć wniosek przeciwko tobie za niezapłacone nadgodziny, ale odsetki i kary mogą być również oceniane (i to nie wspominając o własnym rachunku prawnika). Dodatkowo, jak obowiązki pracownika lub stanowisko zmienia się w czasie, pracodawca może rzeczywiście trzeba zacząć płacić nadgodziny, jeśli praca wykonywana nie jest już „zwolniony” pracy.

Zwolnieni pracownicy

Jeśli chodzi o klasyfikację pracowników, to może być kuszące, aby niektórych pracowników „menedżerów” i zapewnić im wynagrodzenie i 40 plus godziny pracy w tygodniu. Jednakże, to może skończyć się wprowadzeniem w gorącej wodzie kąpany, jeśli pracownik jest źle sklasyfikowane dla rzeczywistych obowiązków zawodowych. W niektórych przypadkach, nawet kierownicy sklepów nie będą uważane za zwolnione.

Klasyfikacja naprawdę sprowadza się do rzeczywistych obowiązków pracownika. Analizowanie i dowiedzieć się, czy trzeba płacić za nadgodziny może być mylące. Ale konsultując się z doświadczonym prawnikiem biznesu może pomóc dowiedzieć się, co zrobić, aby uniknąć problemów nadgodziny i roszczeń.