Nakłady pieniężne przedsiębiorstw na reklamę sieciową coraz większe.

Budżety firm na promocję w internecie intensywnieją z roku na rok. Eksperci przestrzegają, że to mogą być fundusze wyrzucone w błoto, gdyż znaczna większość kampanii nie jest odpowiednio dopasowana do potencjalnego internauty. Przez to, że formy przekazu są zbyt inwazyjne, drażnią, i posiadają stosunkowo znikomą skuteczność. Mimo to firmy coraz bardziej stawiają na reklamy w sieci. W przybliżeniu 80% administrujących budżetami reklamowymi zamierza pomnożyć nakłady na promocję w internecie. Dobra kampania reklamowa powinna być dopasowana do sylwetki konsumenta, bez względu na jej formą. Cały czas powiększają się koszty reklamowe głównie sektora farmaceutycznego. Dla całego rynku europejskiego przewidywany jest trwały wzrost.

Patronem dzisiejszego newsa była agencja social media hotchili.pl, posiadająca w ofercie aplikacje na facebooka oraz tworzenie stron internetowych.